A drupa 2020 az egész világból hívja a kiállítókat

Eldördült a startpisztoly a nyomtatási technológiák vezető világvásárá-hoz. Az új jelmondat: „embrace the future”


Világos stratégiai orientációval, új kommunikációs irányvonallal és jövőbe mutató csúcstechnológiai témákkal hívja a nyomtatási technológiák vezető világvására a kiállítókat, hogy 2020. június 16–26. között felvonultassák innovatív megoldásaikat Düsseldorfban. A kiállítók online regisztrációja már elérhető a www.drupa.com honlapon

A drupa 2016 kiállítói a közelmúltban kapták kézhez a drupa 2020 szakvásárt bemutató nyomtatott arculati kiadványt. A kiállítók jelentkezési határideje: 2018. október 31. A világméretű marketingkampány a május 4–10. között rendezett interpack 2017 szakvásáron, a nemzetközi csomagolóipar és a kapcsolódó technológiai iparágak legnagyobb seregszemléjén vette kezdetét.


 

A drupa 2016 kiemelkedő látványelemeinek érzelemgazdag továbbfej-lesztésével hangoljuk a nyomdai ágazatot a 2020-as seregszemlére.

Sabine Geldermann, a drupa igazgatója és a Messe Düsseldorf nyomta-tási technológiai börzéinek globális vásárigazgatója külön felhívta a figyelmet a kiemelt látványelem nemes vonásaira és kitapinthatóságára. „A pillangó törékeny szárnyai az útra kelést és a változást jelképezik – ez az átalakulási folyamat érint minden iparágat, de mindenekelőtt a hagyományos nyomdászatot, annak minden egyes vállalatát és szakemberét. Ez szemléletváltással, az új folyamatokhoz való alkalmazkodással és új üzleti modellek térnyerésével jár együtt – ez a változás az emberek fejében zajlik. Az új marketingkampány középpontjában különböző egyének állnak, egyrészről a drupa nemzetközi jellegét, másrészről pedig azt hangsúlyozva, hogy egy szakvásár az érzelmeket és az élményeket képviseli, s végül, de nem utolsósorban – az emberek közötti üzletkötést mozdítja elő. Az egyes fejek körül színes, a nyomtatott termékek sokoldalú alkalmazási lehetőségeit jelképező számjegyeket látunk. A drupa 2020 az „embrace the future” jelmondattal hívja a kiállítókat és látogatókat, hogy aktívan éljék meg és fogadják el a jövő technológiai újdonságait, irányzatait és kihívásait, hogy saját vállalati folyamataikban is sikerrel valósítsák meg az újítást, és aknázzák ki az ebből származó új lehetőségeket.”

A szakvásár kínálati profilja könnyen átláthatóan tagolódik az alábbi termékcsoportokra:
1. nyomdai előkészítés / nyomtatás;
2. média-előkészítés / többcsatornás hasznosítás;
3. nyomdai utómunkák / konvertálás / csomagolás;
4. a jövő technológiái;
5. anyagok;
6. berendezések / szolgáltatások / infrastruktúra.

Kiemelt témák: csomagolások gyártása,
funkcionális, térbeli és ipari nyomtatás
A nemzetközi viszonylatban is bővülő felvevőpiacok, valamint az iparágak és márkás termékek gyártóinak egyre magasabb követelményei tükrében a cso-magolások gyártása a drupa 2020 keretében is az egyik kiemelt témakör. Aki sikerrel akarja formálni ezt a versenyt, annak magas szintű szaktudással kell rendelkeznie az előtérbe kerülő új technológiák területén.
A csomagolás témakörének kiemelt jelentőségét 2020-ban is a Touchpoint Packaging szemlélteti. Ezt a drupa 2016 keretében nagy visszhangot kiváltva bemutatkozó fórumot ismét az Európai Csomagolásdesign Szövetséggel (EPDA), a márkás termékek és csomagolási tervezők vezető európai szakmai szövetségével szoros együttműködésben dolgozzuk ki és rendezzük meg.
A fórum a márkákhoz tartozó csomagolások előállításának teljes skáláját bemutatja: az anyagoktól a tervezésen és nyomtatáson át a feldolgozásig és értékesítésig. A folyamatban érintett valamennyi szakma – a márkás termékek gyártói, a csomagolástervezők, az anyaggyártók vagy a rangos nyomda- és nyomdai feldolgozóvállalatok – bevonásával a fórum kiemelkedően ötletadó lehet, ahol a jövő fejlesztéseinek meghatározó kérdésfelvetéseihez mutatnak be alternatív megoldási irányokat.
A fórum a márkás termékek új iránt nyitott gyártóit, a csomagolás-tervezőket, valamint a csomagolóipari vállalatok szakembereit szólítja meg, akik tevékenyen részt vehetnek a Touchpoint Packaging formálásában.
A drupa 2020 további kiemelt témái között találjuk többek között a funkcionális nyomtatást, a 3D nyomtatást és az ipari nyomtatást. A csomagolások globális piacán is nagyon fajsúlyosak ezek a technológiák, hiszen az intelligens csomagolásoknak járulékos funkciókat is kölcsönöznek, és a különböző nyomtatási technológiáknak köszönhetően változatos hordozóanyagok választását teszik lehetővé.
Werner Matthias Dornscheidt, a Messe Düsseldorf vásárvállalat ügy-vezetésének elnöke teljesen biztos abban, hogy „a nemzetközi kiállítók innovációival, valamint a kísérőrendezvényekkel a drupa 2020 döntő lökést ad az ágazat fejlődésének. A drupa az ágazat innovációs képességét helyezi előtérbe, különleges platformot kínál a jövő technológiáinak. Az ágazat egyetlen más rendezvénye sem bír ilyen széles körű és mélyreható jelentőséggel.”

További felvilágosítás:
www.drupa.de
www.facebook.com/drupa.tradefair

Magyarországi képviselet:
BD-Expo Kft.
Máté Szilvia képviseletvezető
Telefon: 06 (1) 346-0273
E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Internet: www.bdexpo.hu

 

Kiegészítő információk