Kalendart Kiadó

 

 A Kalendart Kiadó 33 évvel ezelőtt, a hazai piacon még ismeretlen, egységes tipográfiájú, minőségi naptárcsalád kialakítását tűzte ki célul. A kezdeti 5 termékből álló paletta mostanra több száz félére bővült. 


 

 

Bővebben...

A fenntarthatóság megvalósítása

                                         Ma a nagy márkatermékek gyártói teljes mértékben elkötelezettek a műanyagról papírra való áttérés mellett. Már látható a változás a piacon

– mondja Marc Büttgenbach, a Van Genechten Packaging kereskedelmi igazgatója.

Forrás: Metsä Board Magazine 2021
Szöveg: Markku Rimpiläinen
Illusztráció: Dan Matutina
Fordította: LUPE Magazin


 

Bővebben...

Az egyszer-egyszer használatos műanyagok korlátozásáról

Az utolsó

Könnyen megjegyezhető gúnynevet kapott az egyszer-egyszer használatos műanyagok korlátozásáról vagy tilalmáról szóló uniós irányelv. Tytti Peltonen, a Metsä Group vállalati ügyekért felelős alelnöke Brüsszelben segít eligazodni az új jogszabályokban.

Forrás: Metsä Board Magazine 2020
Szöveg: Anna Gustafsson
Fotó: Shutterstock
Fordította: Keresztes Tamás - LUPE Magazin 


Bővebben...

A KARTONPAPÍR A LEGJOBB VÁLASZTÁS A PARADICSOMOS DOBOZOKHOZ

A Metsä Board legutóbbi, a koktélparadicsomok csomagolását összehasonlító fogyasztói felmérése szerint a karton dobozokat sokkal fenntarthatóbbnak találták a vásárlók, mint a műanyag dobozokat. A vásárlók többet is fizetnének a környezetbarát változatért; kiváló minőségűnek, átgondoltnak és esztétikusnak gondolták.


Bővebben...

Rost alapú vagy műanyag-csomagolás? Fogyasztói vélemények

Változnak a luxus fogalmáról alkotott vélemények. Egyre növekszik a fogyasztók környezeti tudatossága, és sokan szeretnék vásárlásaikkal is bizonyítani ilyen irányú elkötelezettségüket, ezért a luxusmárkák tulajdonosai keresik azokat a lehetőségeket, amelyekkel termékeiket mind a fogyasztók mind a bolygó számára kívánatossá tehetik.


Bővebben...

Kiegészítő információk