Már olvasható a LUPE 59. száma

AKTUÁLIS Az intelligens újság 

NYOMDA Pátria-fejlesztések 

KÖNYVISMERTETÉS Új helyesírási szabályzat 

GALÉRIA Horváth Hermina ex librisei 

TECHNOLÓGIA ECL®− a sokoldalú megoldás 

ÉLETRAJZ Adrian Frutiger betűtervező

  A LUPE 59. száma az EPDB Nyomtatási Központ Zrt.-ben készült. 

Bővebben...

Már olvasható a LUPE 58. száma

 OKTATÁS Békéscsaba lesz a nyomdászképzés fellegvára

 AKTUÁLIS Az intelligens újságnyomtatás

 KÖNYVISMERTETÉS Szólások, közmondások eredete

 GALÉRIA 9. Groteszk Triennálé

 HÍREK A Kalendart Kiadó folyamatos fejlesztései

 A LUPE 58. száma a Raszter Nyomdában készült

Bővebben...

Új alapokra helyezi a hazai könyvnyomtatást a Stanctechnik és a Xerox együttműködése

Egyre optimistább a nyomdaipari szektor Magyarországon. A több mint kétszáz hazai nyomda véleményét összesítő, legfrissebb GKI felmérés szerint a nyomatszám vonatkozásában a következő egy évben 15-30 százalékos bővülésben bíznak az iparági szakemberek. Ennél is derűlátóbbak öt esztendőt előre tekintve. A mai mennyiséghez képest 2020-ra 30-50 százalékos nyomatszám emelkedést várnak. Viszont azzal is számolnak, hogy ez a fellendülés nem jár együtt azonnal bevétel gyarapodással. A magyar nyomdáknak fel kell arra készülniük, hogy több lesz a kisebb megrendelés, ami a jövőben más kiszolgálást igényel tőlük. Emiatt érdemes optimalizálniuk a működésüket, a technológiájukat és a kereskedelmi modelljüket.


Bővebben...

Magazinok éjszakája az Iparművészeti Múzeumban

 

 


Új arculat a Libriben

 

A Libri márka több mint két évtizede megbízható, stabil szakértő szereplője a magyar könyvpiacnak, könyvkereskedőként, és kultúraközvetítőként a kezdetektől fogva fontosnak tartja, hogy naprakész kínálattal, értékteremtő szolgáltatásokkal, korszerű, barátságos környezettel várja vásárlóit.

 Az indulás óta máig változatlan dizájnt idén lecseréli a cég: az eddig kék-sárga, napos logót a Libri egy letisztult, elegáns L szimbólumra váltja. A változás nemcsak a logót, de az üzleteket és a libri.hu weboldalt is érinti. Megújul minden arculati elem, elsősorban a Libri logója, a teljes Libri weboldal, a törzsvásárlói kártyák, a papírtáskák, zacskók, matricák, plakátok, a bolti tematikus feliratok. Az országosan 37 könyvesbolttal rendelkező vállalat 17 boltot tart fenn vidéken, kitűzött célja, hogy országos bolthálózatát növelje. A legutóbb nyitott szombathelyi bolt már a megújult arculat elemeit hordozza, Budapesten pedig először a Mammut Libri könyvesboltjában találkozhat a nagyközönség a megújult arculattal.


Bővebben...

Kiegészítő információk